2 månader kvar

Publicerad 2014-04-26 21:36:14 i Allmänt,

bara 2 ynka månader kvar, hur galet?
Den senaste tiden har varit underbar, vi har festat som galningar, hängt på divan ett x-antal timmar, myst hemma hos mig och gjort saker vi ångrat.
Trots att jag träffade min familj för mindre än 1 vecka sen så saknar jag dom som in i bomben.
Jag saknar min Isa och mitt underbara gäng, längtar ihjäl mig till sommaren då jag ska spendera all tid till dom, förutom de 3 första veckorna då jag ska ta körkort....
 
 
bilder från min elsas och antons utekväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vendela

Jag är en underbar tjej som flyttade till Madrid den 19/1 2014 för att plugga här i 6 månader. Här kommer du mest läsa om mina exklusiva vardagar och galna helger eftersom mitt liv är så fab

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela