Farligt beslut

Publicerad 2014-04-02 23:30:29 i Allmänt,

Jag vet ju inte om mina föräldrar läser min blogg... Så ska nog vänta med att skriva det jag hade tänkt att skriva 
Det får bli lite bilder på mina nyaste tillskott 

Fabulös hatt från H&M


Jag har färgat håret rosa igen


Köpt en jävligt söt blus, tacka min braiga mobil och min kungliga spegel för bilderna 

Och till sist men inte minst en gråfransväska, hur underbar är inte den?

Till framtida vella; detta var ditt första beslut som 18åring lol 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vendela

Jag är en underbar tjej som flyttade till Madrid den 19/1 2014 för att plugga här i 6 månader. Här kommer du mest läsa om mina exklusiva vardagar och galna helger eftersom mitt liv är så fab

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela