Borta bra hemma bäst

Publicerad 2014-03-30 14:02:57 i Allmänt,


Första gången som jag verkligen inte vill lämna Sverige...
2-3 dagar till hade varit perfekt men that's life 
Trodde inte att det skulle vara så jobbigt att lämna min familj idag eftersom att vi träffas igen om 2 veckor när de kommer till Spanien men jo, jobbigare än sist...

Aja, vid 19 ikväll så kommer jag att landa och förhopnningsvis träffa Julia och Elsa så att kan pussa lite på dom ocj få ett pepptalk om hur king Spanien är 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vendela

Jag är en underbar tjej som flyttade till Madrid den 19/1 2014 för att plugga här i 6 månader. Här kommer du mest läsa om mina exklusiva vardagar och galna helger eftersom mitt liv är så fab

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela