Vad här hänt....

Publicerad 2014-03-27 21:08:08 i Allmänt,

I mitt liv den senaste tiden?
I helgen så va världens bästa vän och hälsade på, fredagen spenderade vi på montan-klassfest-kapital
Det kunde inte ha blivit bättre!!
Och mer? 
Jag har fyllt 18 år, TACK JULIA OCH ELSA FÖR ALLT GREJANDE, ni är underbara!!!

Och sen så är jag atm på väg till Sverige men resan har varit krånglig minst sagt
Det visade sig att flyget gick kl 12 på dagen och inte 19.50 som det stod på min biljett så jag fick springa ( ta taxi ) med mina atletiska ben till terminal 1 för att köpa en biljett till Köpnhamn 
Sen så märkte jag att min VS perfym låg i min skolväskan så var tvungen att checka in mitt handbagage för 20 euro extra med vad gör det? Palla köpa en ny det är ju för mesar 

Jag och världens bästa Anton som också fyllde 18


Min panik-vad-ska-jag-ta-mig-till-min

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vendela

Jag är en underbar tjej som flyttade till Madrid den 19/1 2014 för att plugga här i 6 månader. Här kommer du mest läsa om mina exklusiva vardagar och galna helger eftersom mitt liv är så fab

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela